موارد استفاده از ماده ی تالک
نوشته شده توسط : shamim

در صنایع دارویی از مواد اولیه بسیاری برای ساخت و تولید انواع دارو ها مورد استفاده قرار گرفته می شود که می توان گفت یکی از این ابزار ها تالک دارویی می باشد که معمولا به صورت پودر نیز به فروش رسیده و مورد مصرف قرار می گیرد. تالک علاوه بر استفاده در موارد دارویی، در مصارف ساخت انواع لوازم زیبایی و آرایش نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
پودر تالک چیست؟
پودر تالک یکی از ماده های معدنی در خاک رس می باشد که از ذخایر زیرزمینی استخراج شده و همچنین این ماده یکی از نرم ترین ماده های شناخته شده توس بشر می باشد که باعث می‌ شود در طیف وسیعی از محصولات مصرفی و صنعتی مفید باشد. این پودر توانایی جذب رطوبت جذب، جذب روغن، جذب بو و نقش روان کننده را دارد. به همین دلیل وجود این خواص پودر تالک را به یکی از ماده های شیمیایی بسیار مهم برای ساخت پودر های کودک، پودر های کمک های اولیه و انواع مواد آرایشی تبدیل کرده است.
پودر تالک را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟
شرکت آوا شیمی صبا که یکی از تولید کنندگان انواع مواد اولیه دارویی، آرایشی و بهداشتی و همچنین مواد غذایی می باشد که از جمله این مواد اولیه خرید تالک دارویی می باشد و این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی و با دسترسی راحت این ماده را خریداری کرده و از مزیت های خریداری این دسته از مواد، از شرکت آوا شیمی صبا، ضمانت کیفیت کالا، ارسال نمونه برای متقاضیان و همچنین ضمانت اصل بودن کالا می باشد.
درباره شرکت آوا شیمی صبا
همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم شرکت آوا شیمی صبا یکی از شرکت های تولید کننده در زمینه تولید و عرضه ی مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی، غذایی و همچنین دارویی می باشد که با دو فاکتور تعیین‌ کننده ‌ی پیشبینی همراه با آینده نگری و ارتقاء کیفیت زیربنا ی کلیه اقدامات این شرکت بنیان گذاشته شده است.





:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: